محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


انیمه نقاب میوتارو

عامل بامزه در فیلم انیمه نقاب میوتارو به اندازه کافی غنی است، حتی اگر داستان عاشقانه وسواس ساده لوحانه آن کمی بیشتر از نگران کننده باشد. می توان گفت این درباره توهمات عشق توله سگ است، اما آها، آنها اشتباه می کنند - انیمه نقاب میوتارو همه چیز درباره گربه ها است.

در این فیلم از کارگردانان جونیچی ساتو و توموتاکا شیبایما، دختری به نام میو (میرای شیدا) هر زمان که بخواهد به هینوده (ناتسوکی هانا) نزدیک شود، تبدیل به گربه می‌شود، پسر جوانی که در سطح شیفتگی او به اشتراک نمی‌گذارد. اما او هنوز هم می‌تواند به هینود نزدیک شود و با گذاشتن ماسک گربه‌ای که او را به یک بچه گربه سفید با چشم‌های آبی یخچالی تبدیل می‌کند، با پدربزرگش روی سفالگری کار می‌کند. هینود با این فکر که گربه یک ولگرد دوست داشتنی است، حتی نام این گربه را به نام حیوان خانگی قدیمی محبوبش تارو می‌گذارد، ژستی در میان بسیاری که باعث می‌شود میو بی‌صدا بغض کند.

تماشای آنلاین سریال خارجی و فیلم خارجی در سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

در شکل انسانی، میو شخصیت بزرگی دارد - او را همکلاسی‌هایش با تمسخر به‌عنوان "Muge" به معنای "خانم فوق‌العاده گاگا و معمایی" می‌شناسند - و نسبت به احساسش نسبت به Hinode بسیار علاقه‌مند است، اگرچه دائماً در مورد آن دست و پا چلفتی است. او حتی یک عمل به نام Hinode Sunrise دارد که در آن به سمت هینود سرعت می‌گیرد و با لب به لب به او برخورد می‌کند. بعداً، هنگامی که خطوط ذهنی گربه بودن و رفتار ساده مانند یک گربه مبهم می‌شوند، میو حتی برای دفاع از ناموس خود در برابر زورگویان دو طبقه پایین‌تر از سقف مدرسه می‌پرد و علیرغم اینکه مانند یک گربه فرود آمده، خودش را خراش می‌دهد. داستان در مورد فداکاری او بسیار صمیمانه است، حتی اگر باعث نگرانی بینندگان جوان در مورد برداشت اشتباه شود - خفه کردن علاقه شما به سادگی ایده بدی است، همانقدر که صراحت احساسی ممکن است جسورانه باشد.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

شرور این داستان، گربه‌ای است که به نام ماسک‌فروش شناخته می‌شود، که به Miyo این توانایی را می‌دهد که در یک صحنه آغازین با عجله تبدیل شود. ماسک‌فروش همیشه با یک پوزخند بزرگ روی صورتش، یک تابی بزرگ و درشت، پشت‌گردان و صحنه‌دزدی است که می‌تواند در اینستاگرام یک قتل ایجاد کند، اما در عوض روح گربه‌ها و انسان‌ها را به‌طور یکسان درو می‌کند. وقتی میو احمقانه تصمیم می گیرد که می خواهد به شکل گربه بماند تا به هینود نزدیک شود و از مصیبت های مدفون خود فرار کند (مثل ضربه روحی مادرش که او را رها کرده است)، ماسک فروشنده او را از آن منصرف نمی کند.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

انیمه نقاب میوتارو در تمام هوس و هوس های عاشقانه اش، درس های زیادی دارد - یا بسته به مخاطب، یادآوری هایی - که می خواهد ارائه دهد. یعنی اینکه یک انسان نمی‌خواهد زندگی را با یک گربه عوض کند، حتی اگر به نظر می‌رسد دوست شما بیشتر شما را به شکل گربه در آغوش می‌گیرد. و همانطور که از طریق ناپختگی میو کار می کند، فیلمنامه به تدریج هوشمندانه به اقدامات میو از دیدگاه دیگران نگاه می کند، زیرا مردم متوجه می شوند که شور و نشاط او نقاب خودش برای درد اوست. اما این فیلم به همان اندازه که دیالوگ‌هایش صریح است، یک معلم بی‌چهره در یک لحظه کلاس دور انداخته صحبت می‌کند در مورد اینکه چگونه «ما هرگز نمی‌توانیم واقعاً احساسات یک نفر را کاملاً بشناسیم»، فقط در صورتی که روشی را که قسمت سوم تأکید می‌کند از دست بدهیم. و بعداً آن را به صورت پررنگ قرار می دهد.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

یک فانتزی سالم که از محیط‌های آرام و حیوانات بامزه ساخته شده است، وقتی کمی حواس‌پرت می‌شود، سرگرم‌کننده‌تر است، و خوشبختانه انیمه نقاب میوتارو ایده‌هایی در سمت چپ دارد تا داستان را در طول پیش‌برد جادوتر کند. قوانین، مسیرهای مخفی و غیره وجود دارد، گویی که فیلم در حال ساختن اسطوره بازی خزدار خود است انیمه نقاب میوتارو. زمانی که یک گربه واقعی وارد ترکیب می‌شود، به‌ویژه گیج‌کننده می‌شود، و با شوخی‌های جالبی درباره اتفاقاتی که ممکن است در صورت شکل‌گیری یک گربه به شکل انسان بیفتد (مانند عدم مرزبندی آنها با انسان‌ها یا نحوه خوابیدن آنها) می‌فهمد. و سفر به جزیره گربه بعداً ظاهری شگفت‌انگیز دارد، وجود بلند آن برخلاف آنچه در زندگی واقعی وجود دارد به نظر می‌رسد.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

اما محتوای گربه مستقیم در انیمه نقاب میوتارو چگونه است؟ خیلی خوب - من حتی به یک گربه خانگی به نام کیناکو نرسیدم، که نسبت به Miyo بیزاری می کند و بعداً به خوبی وارد جمع می شود. و سپس جزیره گربه، با شخصیت‌های گربه‌ای کمک‌کننده‌ی خیره‌کننده‌اش - دیدن برخی از این چهره‌های پف کرده و پشمالو به شکل بزرگ‌تر، حتی اگر در یک بار نشسته‌اند و از انتخاب‌های زندگی مشابه خود ابراز پشیمانی کنند، به سادگی سرگرم‌کننده است. در فیلمی که یک انسان و یک گربه واقعاً همدیگر را درک می‌کنند، چیزی بسیار شوخ‌انگیز نیز وجود دارد، و اگر دوستان گربه‌سان ما به تک تک کلمات ما پایبند باشند، چه می‌تواند باشد.

تماشای آنلاین فوتبال در کنار ژانرهای دیگر در نماوا فراهم شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com